Nyhedsbrev

Tilmeld

Søg på siden

Søg
DOWNLOAD GRATIS APP HER
ITunes /  Google Play

Loppekompagniet ApS
ejer og driver portalen
markedsbooking.dk

Portalen sælger standpladser til markeder, både markeder som loppekompagniet ApS., arrangerer, samt eksterne markeder.
Når du handler via
markedsbooking.dk fremgår det tydeligt hvem der arrangerer det pågældende marked, og du bedes bemærke hvem der skal kontaktes hvis der er spørgsmål.

Loppekompagniet ApS
V/ Torben Kruse  
Gåseurtvej 6, 2700 Brønshøj
Cvr: 34 69 00 49

Alt kontakt skal ske via mail
info@markedsbooking.dk 
Dankort

Hjælp

Vejledning ved køb af stader via hjemmesiden.:

1 - Du skal oprette dig som bruger. Det sker ved at klikke på "opret bruger", og derefter udfylde felterne.
2 - Efter oprettelsen, får du mailet et brugernavn og et passord. Disse oplysninger indtaster du i de to felter som fremgår af skærmbilledet, når du klikker på "login".
3 - Vælg det marked du vil med på, efterfølgende den dato som passer dig, så kommer der en stadeoversigt frem.
4 - Vælg den stade som passer dig.
5 - Når staden eller staderne er booket, skal du godkende handelsbetingelserne, for at gå til betaling. Handelsbetingelserne godkendes ved at klikke i "accepter" feltet nederst på siden og efterfølgende klikke "fortsæt".
6 - Betalingen kan ske med dankort.
6a - Ved betaling med dankort kræves følgende indtastninger.: Først indtastes kortnummeret - de 16 tal som er præget på forsiden af kortet. Du skal IKKE indtaste kontonr. Dernæst indtastes udløbsmånden og - år (som står på forsiden af kortet eks. 07/12), samt de 3 kontrolcifre som står på bagsiden af kortet.
7 - Efter endt betaling, mailes en faktura og en stadeoversigt, som du skal printe ud, og tage med på markedet. Det er dit bevis for betaling.
8 - Det er ikke muligt at booke fra en tablet, en smartphone, så brug en pc.
 
Vejledning ved salg via hjemmesiden.:

1 - Du skal oprette dig som bruger. Det sker ved at klikke på "opret bruger", og derefter udfylde felterne.
2 - Efter oprettelsen, får du mailet et brugernavn og et passord. Disse oplysninger indtaster du i de to felter som fremgår af skærmbilledet, når du klikker på "login".
3 - Klik på "varehåndtering" - derefter opret varer til salg.
4 - Vælg kategori i drop down menuen.
5 - Vælg en overskrift (jo mere præcis desto nemmere finder mulige købere dine varer) Eks. en Hans Wegner sofa skal ikke bare hedde "sofa".
6 - Vælg en beskrivelse, som er objektiv og fyldstgørende.
7 - Upload op til 3 billeder ved at klikke "gennemse" og hente billederne fra din computer.
8 - Skriv en pris.
9 - Bestem udløbsdato (hjemmesiden foreslår en dato, som du kan ændre.)
10 - tryk gem. 


Vejledning ved køb via hjemmeside.:

1 - Gå ind og se udvalget af kategorier, ved at klikke på "varer til salg".
2 - Vælg den kategori du ønsker.
3 - Vælg den vare du ønsker at vide mere om. 
4 - Er du interesseret kan du ved at klikke "tag kontakt til sælger" skrive til vedkommende der har varen til salg.
5 - Du kan direkte med sælger aftale levering mm.
6 - Markedsbooking er kun platform og tager ikke betaling for formidlingen, ligesom Markedsbooking ej heller er ansvarlig for levering, varens stand mm.

Vejledning ved salg på auktion via hjemmesiden.:


1 - Du skal oprette dig som bruger. Det sker ved at klikke på "opret bruger", og derefter udfylde felterne.
2 - Efter oprettelsen, får du mailet et brugernavn og et passord. Disse oplysninger indtaster du i de to felter som fremgår af skærmbilledet, når du klikker på "login".
3 - Klik på "varehåndtering" - derefter på "opret varer på auktion".
4 - Vælg kategori i drop down menuen.
5 - Vælg en overskrift (jo mere præcis desto nemmere finder mulige købere dine varer) Eks. en Hans Wegner sofa skal ikke bare hedde "sofa".
6 - Vælg en beskrivelse, som er objektiv og fyldstgørende.
7 - Upload op til 3 billeder ved at klikke "gennemse" og hente billederne fra din computer.
8 - Vælg en realistisk startpris i drop down menuen.
9 - Auktioner løber altid 14 dage på markedsbooking.dk
10 - Tryk gem.
11 - Du får automatisk en mail, med oplysninger om hvem der har fået hammerslag, når auktionen er udløbet. Du skal herefter kontakte køberen, og aftale afregning og levering. 
12 - Markedsbooking er kun platform og tager ikke betaling for formidlingen, ligesom Markedsbooking ej heller er ansvarlig for levering, varens stand mm.


Når du byder på auktion via hjemmesiden.:
  

1 - Du skal oprette dig som bruger. Det sker ved at klikke på "opret bruger", og derefter udfylde felterne.
2 - Efter oprettelsen, får du mailet et brugernavn og et passord. Disse oplysninger indtaster du i de to felter som fremgår af skærmbilledet, når du klikker på "login".
3 - Du kan herefter byde.
BEMÆRK - NÅR DU BYDER, SKER DET MED ET INTERVAL PÅ KR. 100,00.
4 - Dit bud registreres automatisk, og du får en mail tilsendt, som bekræfter dit bud.
5 - Bliver du overbudt, får du en mail, samt en SMS hvis du har tilmeldt dig den gratis SMS service.
6 - Hvis du får hammerslag på en vare, vil sælger efterfølgende kontakte dig direkte og aftale betaling, levering mm.
7 - Markedsbooking er kun platform og tager ikke betaling for formidlingen, ligesom Markedsbooking ej heller er ansvarlig for levering, varens stand mm.
 

Læs også handelsbetingelserne her